social-strategy-concept-illustration_114360-724

Veza između Employer Branding, organizacione strategije i iskustva zaposlenih

Dublje razmatranje  teorije o Employer Branding-u i iskustvu zaposlenih može biti zbunjujuće čak i za najiskusnije stručnjake za EB. Sledeći rezime pruža brzu demonstraciju veze između pojmova kao što su organizaciona strategija, Employer Branding, angažovanje zaposlenih i iskustvo zaposlenih.

Organizaciona strategija postavlja pitanja „Zašto“, „Šta“ i „Kako“ organizacija operiše na najvišem nivou. To uključuje elemente poput Verovanja / Svrhe (Zašto), Misije / Vizije (Šta) i Vrednosti / EVP (Kako). Organizaciona strategija je osnova vašeg BRENDA – odgovori na pitanja ,,zašto, šta i kako”  vodiće vaše postupke i postaće upravo ono što  vas razlikuje od drugih na tržištu.

Ovi elementi su praćeni poslovnom strategijom (kako ćete zaraditi novac) i operativnim modelom (kako ćete operacionalizovati plan). Poslovna strategija govori o tome kako stvoriti vrednost, način na koji je iznosite na tržište i takmičite se sa konkurencijom na tržištu.

Vaš Employer Branding je percepcija svih zainteresovanih strana (tj. sadašnjih i budućih zaposlenih, kandidata) o tome kako je raditi u vašoj organizaciji. Na to utiče organizaciona i poslovna strategija i uključuje EVP i iskustvo zaposlenih.

Izvor: bluivy

 EVP (Employee Value Proposition) je ključan faktor koji vašem EB pruža mogućnost  da razlikuje radno iskustvo i mogućnosti koje pružate kandidatima / zaposlenima. To je ono što zaposleni najviše cene u radu u vašoj organizaciji. To može uključivati stvari poput pomaganja u postizanju vaše svrhe, sposobnosti učenja / rasta ili pripadanja jedinstvenom timu talentovanih profesionalaca.

Iskustvo zaposlenih su događaji u vašoj organizaciji koji ostavljaju utisak (ili stvaraju osećaj) kod članova vašeg tima. To je ono što pokreće percepciju vašeg EB. To uključuje sve interakcije kroz životni ciklus zaposlenih od potencijalnog kandidata do odlaska i obuhvata sve aspekte radnog života.

Angažovanje zaposlenih je merenje osećaja motivisanosti kod zaposlenih, koji vam pomaže da postignete visok nivo u okviru iskustva zaposlenih. Snažno angažovanje zaposlenih važno je za poslovne rezultate i takođe se često koristi kao barometar zdravog Employer Branding-a. Takođe može pružiti uvid u vašu organizacionu i poslovnu strategiju (tj. Da li su lideri jasni po pitanju toga koji su vaši prioriteti)?

Zaposleni kao zagovarači brenda su važno merilo snage vašeg EB-a na tržištu. On uključuje merenje koliko bi vaš trenutni fond talenata preporučio vašu organizaciju kao mesto za rad. Ovo je važna metrika na koju treba voditi računa kada se uzimaju u obzir troškovi privlačenja i zadržavanja talenata.

Izvor: www.humanresourcestoday.com

Prijavite se da besplatno dobijate na mejl jednom mesečno najbolje primere iz svetske prakse i najnovije inovacije i vesti iz Employer Branding sveta!

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *