brand-lettering-colorful-illustration_23-2148257594

Employer Branding strategija za 2021. godinu – Part 2

Kao što je ranije rečeno, Employer Branding je takođe pod uticajem trenutnih dešavanja u svetu i on se menja u skladu sa njima. Sledeće teme dodatno ukazuju na principe koji će postati važni za razvoj Employer Branding strategija u 2021. godini.

  • Uverljive priče sa radnog mesta

Mnogi misle da je svrha Employer Brandinga da regrutuje talente. Ali ovo jednostavno nije tačno. Dobro dizajniran Employer Branding dozvoljava i zaposlenima i potencijalnim talentima da bolje upoznaju kulturu kompanije i da procene da li sami pripadaju tu. Kompanije koje su proglašene najboljim Employer Brandovima i napoželjnijim među talentima, nisu tek tako otvorile konkurs za svoja radna mesta, već su pričale ubedljive priče o tome zašto je rad tamo najuzbudljivije i najuticajnije iskustvo. Google, Tesla, Dizni, Apple i Adidas su sjajno obavili posao ugradivši jasnu i inspirativnu viziju o tome kakav bi život i karijera izgledali u njihovoj organizaciji.

Danas je teže nego ikad zainteresovati talente. U eri slabije koncentracije, povećanog obima sadržaja i digitalne buke, deo veb sajta posvećen karijeri i jednom nedeljno objavljen post na LinkedIn-u nisu dovoljni za bilo kakav merljiv uticaj.

2021. je zrela za promene. Čak i gore navedene kompanije će primetiti preokret jer ljudi traže veći smisao u svom životu. Kako se sve više poslodavaca takmiči za isti fond talenata, investiranje u pojačavanje poruke i lansiranje oglasnih kampanja i napora za dobar marketing biće presudno za sledećih nekoliko godina poslovne transformacije. Employer branding  lideri će morati da razmisle o investiranju u rešenja koja će im pomoći da se predstave na novim poljima i da zadive nove talente kako bi ih oni tražili i pratili kasnije.

  • Honorarni radnici su važni

Istorijski gledano, poslodavci su honorarne i privremene radnike smatrali kratkoročnom imovinom koja se unajmljuje da bi se izveo određeni projekat. Kultura, angažman, iskustvo nisu bitni toliko. Zapravo, za mnoge velike organizacije, njihovi napori da izbegnu moguće zaposlenje, doveli su do pojave ove vrste radnika. I evo nas, suočeni sa 2021. godinom sa sve više CEO koji nagoveštavaju da će imati honorarne radnike i stalne zaposlene i dalje. Više talenata traži privremene i ugovorene zadatke u odnosu na poslove sa punim radnim vremenom kako bi se bolje uskladili sa ličnim vrednostima i nezavisnošću. Ovaj zaboravljeni fond talenata takođe komentariše Empoyer Branding i  kulturu kompanije na radnom mestu. Oni takođe mogu da vas preporuče kao mesto za rad ili da vas omalovažavaju u određenoj grupi talenata koje želite da zaposlite.

Honorarni radnici imaju jasno iskustvo i pogled na kulturu na svom radnom mestu nevezano za to koliko malo ih uključite. Iskustvo kandidata na intervjuu, onboarding iskustvo, liderstvo, dinamika tima i njihovi napori da ispunite viziju kompanije su jednako važni.

U 2021-voj ćete videti mnoge radnike da istražuju i grade GEVP (Gig Employer Value Proposition). Oni će želeti da razumeju i poboljšaju svoje radno iskustvo i takođe promovisati više prilika za oglašavanje pri regrutovanju. Očekujte da ćete videti jasnije definisane delove za karijeru na web stranicama, deljenje priča o radnicima i iskustvima.

  • Ako ne merite vaš rad, onda on neće biti važan

Zapanjujuće je koliko se nekoliko organizacija i dalje bori da izmeri uticaj i vrednost koju ima njihov Employer Branding. Zapravo, HR teži ka tome da ima više različitih sistema. Ovaj izazov je pojačan zbog globalnih kompanija i onih sa više brendova. Regruteri se često trude da prikupe mesečnu analitiku novih kandidata, posete sajtova (posebno deo o karijeri), uticaj društvenih mreža i oglasa…

Kako investicije nastavljaju da rastu, novi Employer Branding lideri se unajmljuju, novi departmani se grade, vreme za početak uspostavljanja jasnih KPI i merenja uticaja na rezultate je davno prošlo. U godini koja je pred nama videćemo daleko veći fokus na merenje rezultata, predviđanje uticaja i ulaganje na osnovu podataka.

Prijavite se da besplatno dobijate na mejl jednom mesečno najbolje primere iz svetske prakse i najnovije inovacije i vesti iz Employer Branding sveta!

Ukoliko ste propustili pročitajte i part 1 na : https://www.employer-branding.rs/employer-branding-strategija-za-2021-godinu/

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *