Prema izveštaju ,,Wilson’sHCG 2021 Fortune 500 Employment Branding Report” 2020-ta je bila godina puna izazova. Pandemija covid-19 vodila je u globalnu recesiju. Predvideti šta će se dalje dešavati je nemoguće, ali jedna stvar je sigurna: poslovni svet se promenio neopozivo. Naime, obezbeđene su nove prilike za preispitivanje prioriteta i poslodavca i zaposlenih – i mogućnosti da se sve poboljša.
Pravi test za poslodavce je koliko slušaju svoje zaposlene i kandidate (uključujući i one koji nisu prošli dalje od intervjua). Njihov feedback će vam pomoći da razumete da li vaš Employer Branding ispunjava očekivanja kandidata i vaših zaposlenih.
Posao-privatni život nikad nisu bili važniji nego danas – kako za zaposlene, tako i za poslodavce. Zaposleni su radili dok su, s jedne strane i brinuli o svojoj porodici i obavezama, a s druge se suočavali sa poslovnim rokovima. Ovaj kombinovani pristup je zahtevan, možda čak i neodrživ. Kao poslodavac, morate dobro i pažljivo pogledati svoju politiku. Zaposleni sada očekuju određenu dozu fleksibilnosti kako bi mogli da usklade svoj život tokom ove ,,nove normalne situacije“.
Takođe, poslodavci treba da budu svesni da kandidati pripadaju različitim generacijama i da postoji mix stalnih i honorarnih radnika. Ovo će vam pomoći da proširite svoju reputaciju kao poslodavca. Možete da definišete, dizajnirate i primenite EVP, ali vaš brend evoluira od zaposlenih koji oličavaju vaše vrednosti i utiču na vaše prisustvo u poslovnom svetu.
Inkluzivna kultura u kojoj se zaposleni osećaju kao da tu pripadaju je važna kako u zadržavanju zaposlenih, tako i u privlačenju novih talenata. Podsetite ih zašto su oni tu i koje vrednosti donose. Mesečni pregled učinka ne bi trebalo da bude jedini put kada oni čuju pohvale i feedback – to treba da radite redovno. Takođe, možete koristiti sav sadržaj (predloge, komentare, ideje) koji prikupite od zaposlenih, kako biste privukli nove talente koji su srodni sa vašom kulturom i vrednostima.
Mnogi od nas žele da 2020. godinu ostave u prošlosti, ali ipak iz nje smo izvukli dosta pouka za budućnost. Sada je vreme da pažljivo pregledamo svoj Employer Branding, da vidimo kako se on slaže sa konkurencijom i da li se podudara sa onim što interno poručujemo. Ako uspešno obavite taj deo posla i pozicionirate sebe kao željenog poslodavca, uspostavićete osnovu za uspešnu perspektivu zapošljavanja kako u ovoj godini, tako i ubuduće.
Prijavite se da besplatno dobijate na mejl jednom mesečno najbolje primere iz svetske prakse i najnovije inovacije i vesti iz Employer Branding sveta!
Izvor: www.wilsonhcg.com
Add a Comment