Izvor: www.wilsonhcg.com

Top 100 svetskih Employer Brand-ova za 2020/21

Prema izveštaju ,,Wilson’sHCG 2021 Fortune 500 Employment Branding Report” 2020-ta je bila godina puna izazova. Pandemija covid-19 vodila je u globalnu recesiju. Predvideti šta će se dalje dešavati je nemoguće, ali jedna stvar je sigurna: poslovni svet se promenio neopozivo. Naime, obezbeđene su nove prilike za preispitivanje prioriteta i poslodavca i zaposlenih – i mogućnosti da se sve poboljša.

Pravi test za poslodavce je koliko slušaju svoje zaposlene i kandidate (uključujući i one koji nisu prošli dalje od intervjua). Njihov feedback će vam pomoći da razumete da li vaš Employer Branding ispunjava očekivanja kandidata i vaših zaposlenih.

Posao-privatni život nikad nisu bili važniji nego danas – kako za zaposlene, tako i za poslodavce. Zaposleni su radili dok su, s jedne strane i brinuli o svojoj porodici i obavezama, a s druge se suočavali sa poslovnim rokovima. Ovaj kombinovani pristup je zahtevan, možda čak i neodrživ. Kao poslodavac, morate dobro i pažljivo pogledati svoju politiku. Zaposleni sada očekuju određenu dozu fleksibilnosti kako bi mogli da usklade svoj život tokom ove ,,nove normalne situacije“.

Izvor: www.wilsonhcg.com

Takođe, poslodavci treba da budu svesni da kandidati pripadaju različitim generacijama i da postoji mix stalnih i honorarnih radnika. Ovo će vam pomoći da proširite svoju reputaciju kao poslodavca. Možete da definišete, dizajnirate i primenite EVP, ali vaš brend evoluira od zaposlenih koji oličavaju vaše vrednosti i utiču na vaše prisustvo u poslovnom svetu.

Inkluzivna kultura u kojoj se zaposleni osećaju kao da tu pripadaju je važna kako u zadržavanju zaposlenih, tako i u privlačenju novih talenata. Podsetite ih zašto su oni tu i koje vrednosti donose. Mesečni pregled učinka ne bi trebalo da bude jedini put kada oni čuju pohvale i feedback – to treba da radite redovno. Takođe, možete koristiti sav sadržaj (predloge, komentare, ideje)  koji prikupite od zaposlenih, kako biste privukli nove talente koji su srodni sa vašom kulturom i vrednostima.

Mnogi od nas žele da 2020. godinu ostave u prošlosti, ali ipak iz nje smo izvukli dosta pouka za budućnost. Sada je vreme da pažljivo pregledamo svoj Employer Branding, da vidimo kako se on slaže sa konkurencijom i da li se podudara sa onim što interno poručujemo. Ako uspešno obavite taj deo posla i pozicionirate sebe kao željenog poslodavca, uspostavićete osnovu za uspešnu perspektivu zapošljavanja kako u ovoj godini, tako i ubuduće.

Prijavite se da besplatno dobijate na mejl jednom mesečno najbolje primere iz svetske prakse i najnovije inovacije i vesti iz Employer Branding sveta!

Izvor: www.wilsonhcg.com

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *