Employer Branding je ustvari reputacija koju poslodavac ima među svojim kandidatima, zaposlenima ili u široj javnosti. Kako bi održao svoju reputacijom pozitiv ...
Employer Branding je ustvari reputacija koju poslodavac ima među svojim kandidatima, zaposlenima ili u široj javnosti. Kako bi održao svoju reputacijom pozitiv ...
Hibridni model rada, koja obuhvata mešavinu rada u kancelariji i rada na daljinu, pokazao se popularnim među kompanijama i zaposlenima. Teško je zamisliti, ali ...
Programi preporuka zaposlenih jedan su od najproduktivnijih načina za pronalaženje visokokvalitetnih talenata. Program preporuka zaposlenih je strukturirani pr ...
Regrutovanje postaje sve izazovnije na današnjem tržištu rada. Kako stope nezaposlenosti nastavljaju da opadaju, kompanije se suočavaju sa velikom konkurencijo ...
Program preporuka zaposlenih može biti odličan alat za regrutovanje ako njime upravljate ispravno. Ovi praktični saveti će vas odvesti na pravi put. Redovno ...
ESG (Environmental, Social, and Governance) je krovni termin koji se odnosi na to kako kompanija služi svim svojim stejkholderima: zaposlenima, zajednici, kupc ...
Talent Management optimizuje učinak zaposlenih i osigurava da se on uvek poboljšava, što dalje vodi unapređenju poslovanja. Upravljanje talentima je kontinuira ...
Kako prolazimo kroz 2023., tržište rada se kontinuirano razvija, oblikovano tehnološkim napretkom, promenljivom demografijom radne snage i globalnom pandemijom ...
U današnjem svetu, imati jak Employer Branding nije dovoljno - da bi privukle i zadržale vrhunske talente, kompanije moraju da se fokusiraju i na Employee Bran ...
Čini se da je ESG (Environmental, social and governance) tu da ostane i ne samo da će biti deo poslovanja, već u velikoj meri diktira kako (i da li) ćete poslo ...
U današnjem konkurentnom poslovnom svetu, od suštinskog je značaja za kompanije da stvore pozitivne radne kulture koja odražava njihovu misiju, vrednosti i uve ...
Jedna studija pokazala je da je broj aktivno nemotivisanih zaposlenih porastao je na 18%. Izazovi koje je donela pandemija ranijih godina, izneli su na površin ...
S obzirom da se skoro sve radi na mreži ovih dana, logično je da se sve više regrutera koristi društvene mreže u regrutovanju top talenata. Naročito kada je u ...
Iako su mnoge najbolje prakse u oblasti ljudskih resursa isprobani i testirani principi koji postoje godinama, neke stvari se menjaju. U ovom tekstu pišemo o H ...
Dizajniranje pozitivnog iskustva zaposlenih ima značajan uticaj na mnoge aspekte organizacije. Skoro 80% menadžera ocenjuje iskustvo zaposlenih kao veoma važan ...
Zadovoljstvo zaposlenih je ono što doprinosi njihovoj lojalnosti kompaniji, kao i njihovoj produktivnosti. Ali kako saznati da li su zaposleni zadovoljni trenu ...
Interno EB istraživanje Employer Branding-a je dizajnirano tako da dobije dragocene povratne informacije od zaposlenih i proceni na koji način zaposleni vide k ...
Employer Branding je jedan od ključnih aspekata sveobuhvatne strategije zapošljavanja. On podstiče kandidate da se prijave za posao u kompaniji i zaposlene da ...
Dosledno program employee recognition (prepoznavanje zaposlenih) obezbeđuje da ljudi koji održavaju organizaciju uvek budu vrednovani. Ako su zaposleni nezadov ...
Promene na tržištu rada učinile su da se čini da je razvoj na radnom mestu otežan. Tehnologija, demografija i ekonomija koja se menja redefinišu način na koji ...