Sve veći nedostatak radne snage i sve veći jaz u veštinama zadaje teškoće poslodavcima da privuku visokokvalitetne kandidate. Povrh svega, jedno istraživanje j ...
Sve veći nedostatak radne snage i sve veći jaz u veštinama zadaje teškoće poslodavcima da privuku visokokvalitetne kandidate. Povrh svega, jedno istraživanje j ...
Kompanija dm drogerie markt i ove godine svrstana je u Top 10 brendova poslodavaca u Srbiji. Koje novine su uveli tokom ovih godinu dana, koliko su važni nemat ...
The Employer Branding Agency i ove godine je sprovela nezavisno sveobuhvatno istraživanje najboljih brendova poslodavaca na teritoriji Srbije. Cilj istraživ ...
Stara dinamika radnog mesta između zaposlenih i poslodavaca dramatično se promenila u poslednjih nekoliko godina. Više nismo ograničeni na radni dan od 9 do 5, ...
Kompanija SBB prepoznata je kao dobar i poželjan poslodavac u našem istraživanju Top 100 Employer Brands Srbija. Stoga smo razgovarali sa Miroslavom Janičićem, ...
Za kompaniju je veoma važno da su njeni zaposleni motivisani i produktivni kako bi posao bio uspešan. To ne samo da je važno u obavljanju svakodnevnih zadataka ...
Svet oko nas se vrti oko preporuka. Zato su u svetu employer brandinga važne priče zaposlenih. Realnost je da ljudi stiču poverenje u preuzimanje rizika kada p ...
U ranijim izdanjima našeg serijala intervjua sa HR i marketing profesionalcima upoznali smo se sa aktivnostima kompanije Microsoft na lokalnom nivou, a sada sm ...
Moglo bi se reći da je IT industrija najkonkurentnija trenutno po pitanju privlačenja i zadržavanja kandidata. Upravo o tome, kao i o benefitima, trendovima i ...
U ovonedeljnom intervjuu, bliže o employer branding temama, razgovarali smo sa Vidom Terzić, Employer branding specialist u kompaniji Grundfos. Ona je podelila ...
Employee Value Proposition (EVP) je koncept koji se odnosi na ono što organizacija nudi svojim zaposlenima. On uključuje stvari poput plata, benefita, kultur ...
U nastavku našeg serijala intervjua sa profesionalcima u marketingu, ljudskim resursima i employer brandingu, razgovarali smo sa Enom Enis, HR manager -om u ko ...
Kompanija Yettel, ranije Telenor u ovoj godini je doživela transformaciju korporativnog brenda, ali prvobitna reputacija kao dobrog poslodavca i dalje nastavlj ...
U nastavku našeg serijala intervjua sa vodećim profesionalcima iz HR, EB i marketinga Srbije, svoje iskustvo i ekspertizu je podelila Milena Rajić, People and ...
U našem serijalu intervjua sa najvećim profesionalcima u Srbiji iz oblasti ljudskih resursa i employer brenda, razgovarali smo sa Jovanom Anđelić, HR direktork ...
Ovog leta, odlučili smo da pokrenemo veliki ciklus intervjua sa najvećim profesionalcima u Srbiji iz oblasti ljudskih resursa, marketinga i naravno Employer Br ...
Dok je rad prvenstveno nagrađivan platama, potražnja za benefitima zaposlenih vremenom postaje sve veća. Kandidati su uvek u potrazi za kompanijama koje naj ...
Pre nego što pogledamo ukupnu sliku dva pojma- angažovanje i motivacija zaposlenih - moramo da definišemo unutrašnju motivaciju. Unutrašnja motivacija je vr ...
Biti timski igrač je vredna osobina koju treba imati svaki zaposleni za rad u bilo kojoj kompaniji. Zajednički, timski rad i saradnja sa kolegama mogu poboljša ...
Tehnomanija je među 100 najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji prema našem istraživanju - TOP 100 Employer Brands Srbija 2021. Razgovarali smo sa Anđelom ...