Lidl Srbija je po prvi put zauzeo prvo mesto u istraživanju Top 100 Employer Brands Srbija za 2024/2025 godinu, potvrđujući svoj status jednog od najpoželjniji ...
Lidl Srbija je po prvi put zauzeo prvo mesto u istraživanju Top 100 Employer Brands Srbija za 2024/2025 godinu, potvrđujući svoj status jednog od najpoželjniji ...
Da biste dobili predstavu o tome kako analiza HR podataka može napraviti razliku u vašoj organizaciji, predstavljamo vam dve kompanije koje su uspešno primenil ...
Podaci su danas vrlo vredna roba na tržištu. Iako digitalni alati generišu ogromnu količinu lako dostupnih informacija, podaci imaju malo vrednosti u svom siro ...
U današnjem svetu poslovanja, gde je konkurencija sve veća, brendovi moraju stalno raditi na povećanju svoje vidljivosti i prepoznatljivosti. Vidljivost brenda ...
Sa generativnom veštačkom inteligencijom, tehnologijom veština i analizom podataka, ekosistem ljudskih resursa se značajno promenio u poslednjih nekoliko godin ...
TikTok, kao jedna od najpopularnijih društvenih mreža današnjice, značajno menja način na koji kompanije komuniciraju sa svojom publikom, uključujući i proces ...
Employer branding se drastično promenio tokom poslednje decenije, pri čemu su društvene mreže bile ključni pokretač. Ali u TikTok eri, on se u potpunosti prila ...
Društvene mreže postale su integralni deo ne samo komunikacije, već i strateškog razvoja kompanija i njihovih onboarding procesa. Njihova uloga u onboarding pr ...
Društvene mreže su mesto gde sadržaj za employer branding cveta i predstavljaju najefikasniji način da podelite kulturu vaše kompanije sa svetom. Izgradnja emp ...
Slušati zaposlene i podstaći ih da izraze svoja mišljenja, jedan je od najboljih načina za poboljšanje opšteg iskustva zaposlenih na radnom mestu. Bez razumeva ...
Na današnjem konkurentnom tržištu rada, talent branding se pokazao kao ključna strategija za organizacije koje žele privući i zadržati najbolje talente. Talent ...
Efektivne wellness strategije za dobrobit zaposlenih uvek su u fokusu iskusnih HR profesionalaca. Izazov implementacije ovih strategija postao je još veći jer ...
U današnjem digitalnom okruženju, uspostavljanje snažnog i privlačnog employer brandinga je od suštinskog značaja za privlačenje i zadržavanje najboljih talena ...
Rad od kuće postao je uobičajen način rada za mnoge zaposlene širom sveta, naročito nakon početka pandemije. Iako ovaj oblik rada donosi brojne benefite, kao š ...
Mnogi poslodavci i dalje nisu sigurni koje ključne pokazatelje učinka (KPI) engagement -a zaposlenih treba pratiti i kako izmeriti ukupnu angažovanost zaposlen ...
HR marketing predstavlja strateški pristup privlačenju, angažovanju i zadržavanju talentovanih zaposlenih kroz promociju vrednosti rada u organizaciji. Cilj HR ...
Bez obzira na trenutne uslove na tržištu rada, strategije zapošljavanja mogu se menjati u trenutku zbog mnogih spoljašnjih i unutrašnjih faktora, te agilnost r ...
Na polju privlačenja talenata, posebno u IT regrutaciji, ljudski pristup igra vitalnu ulogu u stvaranju smislenog i uspešnog procesa regrutacije, te se mogu ja ...
U današnjem poslovnom svetu, gde rad od kuće postaje sve češća praksa, proces onboarding -a novih zaposlenih mora se prilagoditi novim okolnostima. Bez obzira ...
Veštačka inteligencija (AI) pronašla je svoju primenu i u regrutaciji pojednostavljujći i poboljšavajući različite aspekte selekcije i zapošljavanja kandidata. ...