Managers at workshop training manager skills and brainstorming at board. Managers workshop, supervisors course, management skills training concept. Pinkish coral bluevector isolated illustration

Trening i obuka zaposlenih

Trening i obuka zaposlenih može biti dobitna kombinacija i za menadžere i za zaposlene. Vaša kompanija moraće da uloži u veštine svojih zaposlenih ako želi da ostane konkurentna na tržištu. Svaki zaposleni ima određenu količinu veština, ali dalje razvijanje istih može doneti samo koristi.

U ovom tekstu saznaćete više o značaju ulaganja u zaposlene i kako se ta ulaganja mogu obaviti na dobar način.

KOJE SU NAJBOLJE VEŠTINE ZA ZAPOSLENE?

Postoje top veštine koje svaki zaposleni treba da poseduje na radnom mestu. Ove veštine se dele na meke i teške veštine. Meke veštine su empatija, sposobnost rešavanja problema, slušanje, prilagođavanje novim konceptima i dobra motivacija. S druge strane, imamo teške veštine koje su ključni aspekt obavljanja određenog posla. To mogu biti kompjuterske veštine, rad sa podacima ili softverske veštine koje su neophodne za izvršavanje zadataka.

Kada uložite u sve ove veštine, stvarate zaposlenog koji je u stanju da se bori sa svim izazovima na poslu – biće organizovaniji, spremniji za neočekivane situacije i srećniji u okruženju svojih kolega.

ZAŠTO TREBA ULAGATI U TRENING I OBUKU ZAPOSLENIH?

Ulaganjem u razvoj zaposlenih stvarate čvrst temelj za budući uspeh kompanije. Vaši zaposleni će biti spremniji za izazove koji se pojavljuju, a vi ćete biti smireniji jer znate da će razumeti i odgovoriti na izazovne situacije.

Istovremeno, kreiraćete sledeće aspekte:

Identifikovanje potencijalnih vođa timova – Primetićete zaposlene koji se trude maksimalno da nauče nove stvari i primene ih u poslu. Ovi ljudi su potencijalne vođe timova i mogu preuzeti inicijativu u procesu kreiranja i završetka projekata.

Poboljšanje učinka zaposlenih – Kada odlučite da investirate u veštine svojih zaposlenih, primetićete poboljšanje njihovog učinka na poslu. Oni će biti veštiji u obavljanju neophodnih zadataka i to će pomoći kompaniji da se razvija. Istovremeno, oni će biti zadovoljniji kada vide da njihov rad pomaže kompaniji da postigne visoke standarde u produktivnosti i performansama.

Povećanje angažovanja zaposlenih – Ako su vaši zaposleni uspešno obučeni da obavljaju zadatke, oni bolje komuniciraju jedni sa drugima. Oni mogu da dele svoja mišljenja i mogu da reše probleme na bolji način. Njihova komunikacija je na višem nivou jer mogu da razumeju zadatke koji su relevantni za uspeh kompanije. Na ovaj način, oni stvaraju bolju perspektivu jedni za druge.

Bolja efikasnost i kvalitet – Kada su vaši zaposleni vešti u obavljanju zadataka na bolji način, oni stvaraju bolju efikasnost i kvalitet svog rada. Oni su produktivniji, a njihov rad je na višem nivou. Obrazovaniji zaposleni povećavaju kvalitet rada i na taj način stvaraju bolje rezultate za poslovanje. Kada su vaši ljudi vešti, kompanija kojom upravljate je uspešnija.

Zaključci

Kompanije koje ulažu u svoje zaposlene imaju veće šanse da postanu lideri u industriji u kojoj posluju. Njihovi zaposleni su motivisaniji i obučeni za kvalitetan rad. Istovremeno, veštine dobrog zaposlenog se više cene na tržištu i mogu doprineti svakoj kompaniji koja zahteva određeni skup veština.

Nikada ne treba potcenjivati značaj ulaganja u zaposlene i ovu praksu treba primeniti u svim kompanijama. Na taj način bismo imali tržište na kome je svaki zaposleni visoko kvalifikovan za posao koji obavlja. Ovo može dovesti kompanije do određenog poslovnog uspeha.

Izvor: www.thehrdigest.com

Prijavite se da besplatno dobijate na mejl jednom mesečno najbolje primere iz svetske prakse i najnovije inovacije i vesti iz Employer Branding sveta!

Comments are closed.