public-relations-affairs-marketing-team-work-with-huge-megaphone-alert-advertising-propaganda-speech-bubbles-social-media-promotion_126608-203

Primeri Employer Branding priča svetskih brendova

Nemoguće je izbeći privlačnost društvenih platformi u današnje vreme, što ih čini neophodnim mestima da kompanije promovišu priču o svom Employer Branding-u.

Prema Glassdor-u, 75% veruje da su kompanije pouzdanije ako njihovi rukovodeći timovi prenose vrednosti svojih brendova putem društvenih mreža.

U nastavku smo identifikovali neke vrhunske primere priča o EB i lekcije koje ćemo iz njih odvojiti, podeljene u tri sveobuhvatne kategorije: društvene mreže, video i karijerna stranica.

Poslodavci pričaju priče putem društvenih mreža

Microsoft Life

Na Instagramu, stranica Microsoft Life sadrži moćne priče o tome kako je biti deo njihove zajednice koje pokazuje kroz slike putovanja članova njihovog tima širom sveta. Ovo nas uvodi u stvarna iskustva njihovih talenata, kako pozitivna, tako i negativna, i pokazuje kako  je to što su deo porodice Microsoft pomoglo da prevaziđu sve izazove i ostvare svoje ambicije.

Koristeći ove autentične priče ljudi koje predstavljaju njihovu poreklo, kulturu i ličnost, njihova IG stranica daje izvanrednu sliku o tome koliko brend podržava svoju radnu snagu, što bi trebalo da ohrabri druge da se pridruže.

* Koristeći priče svojih zaposlenih o njihovim uspesima i izazovima sa kojima su se susretali, pomažete jačanju prave emotivne veze između njih i posledično, celokupnog brenda.

Salesforce

Hashtag #SalesforceOhana na Instagramu podrazumeva naglašavanje ponosa koji kompanija oseća prema svojim zaposlenima. Ohana je havajska reč za porodicu i upotrebom ovog izraza odmah stvara narativ da su ljudi koji rade za Salesforce više nego samo zaposleni – oni su porodica, međusobno su povezani i čine brend u celini.

Ovaj okvir se zatim dopunjuje slikama, video zapisima i pričama članova njihovog tima širom sveta koji rade zabavne i zanimljive stvari, često sa ostalim zaposlenima. Ovo naglašava fantastičnu kulturu kompanije u okviru brenda Salesforce, čineći je dobrodošlim i prijatnim mestom za rad.

*Stvorite jedinstveni hashtag ili termin kako biste ujedinili sve zaposlene širom sveta na društvenim mrežama, što čini vaše članove tima da se osećaju delom vaše zajednice i vrednosti koje ovo predstavlja.

Mailchimp

Instagram stranica Mailchimpa često predstavlja snimke života iz kompanije iza scene, zajedno sa iskustvima određenih članova njihovog tima. Ovi video zapisi i slike ilustruju kulturu brenda, humor i kreativnost onih koji rade u njemu, uokvirujući ga na vrlo ambiciozan način.

Naročito od prelaska na rad od kuće, Mailchimp je takođe koristio platforme svojih društvenih medija da prikaže kako okuplja svoje udaljene radnike sa aktivnostima u zajednici, od joge i meditacije do grupnih časova kuvanja.

*Ispricajte priče koje se kriju iza zavese vašeg posla, dozvoljavajući proaktivnim kandidatima da zamisle sebe kao delove tog okruženja.

EB priča kroz video

Video je brzo postao izvor sadržaja na celom Internetu i predstavlja savršen medij za oživljavanje priče o EB.

Zendesk

U jednom kompaktnom, dobro strukturiranom videu, Zendesk daja jasnu sliku o svom brendu, tj.  gde imaju sedište, šta ćete doživeti kada odete tamo i vrstu ljudi sa kojima ćete raditi.

Zendesk je spojio pravu količinu humora i predstavio se kao zabavan, opušten brend gde će drugi uživati u radu. Ali, ne udaljava se previše od stvarnog posla, već ilustruje šta ga čini uzbudljivim. Osim toga, smatra se da zapošljavaju zanimljive ljude zanimljivog porekla – kategoriju u kojoj bi većina ljudi želela da se nađe!

*Spojite vašu EB priču sa ličnostima i stavite jasno do znanja šta kandidati mogu da očekuju kada se pridruže vašem timu.

Etsy

Nakon što je Etsy najavio da će zaposlenima ponuditi roditeljsko odsustvo šest i po meseci, oni su napravili video koji sadrži intervjue sa roditeljima o tome šta im je značila ova podrška brenda.

Ovo projektuje snažnu poruku kako postojećim zaposlenima, tako i potencijalnim regrutima o tome koliko je kompaniji Etsy stalo do radne snage i kako ne predstavlja prepreku njihovom ličnom životu. Onima koji planiraju da imaju decu u budućnosti, slušanje ovih priča pružiće neizmerno uverenje da će im ova kompanija i dalje čuvati leđa.

*Identifikujte određene slabe tačke ili brige koje vaša publika može da ima (roditeljsko odsustvo, fleksibilno radno vreme, prekovremen rad…) i kreirate sadržaj koji demonstira vaš stav po tom pitanju.

Heineken

Video Heineken-a „Go places“ je neverovatno pametan i kreativan, prikazuje pitanja i sumnje koje potencijalni regruti mogu imati u vezi sa pridruživanjem njihovom brendu (ili bilo kojoj drugoj marki u tom smislu) i pružajući brze, ohrabrujuće odgovore.

Kroz ovo, Heineken se snažno pozicionira kao brend gde se ljudi mogu pridružiti i iskovati svoj put i pronaći svoju nišu. Stavljanjem velikog broja svojih zaposlenih uz glavnog naratora i ubacivanjem selektivnih činjenica i brojki poput njihovih 250+ brendova i 70+ zemalja, samo ilustruje razmere i raznolikost kompanije na način koji nije ni previše korporativan ni arogantan.

*Preispitajte pitanja, mišljenja i iskustva vaših postojećih zaposlenih i povežite ih sa vrednostima svoje kompanije kako biste pokazali da vi razumete šta publika misli i šta traži.

EB priča kroz karijernu stranicu

Charity Water

,,Napustite svoj svakodnevni posao i dođite da promenite svet.” Već od uvodnog retka njihove stranice karijere, Charity Water odmah priča priču o tome kako rad sa njima znači da pravite razliku i jača taj duh u celom životu.

U ovaj sveobuhvatni narativ upleteni su jasno definisane benefiti, fotografije i video snimci aktivnosti širom kompanije. Sve ovo spojeno na stranici karijere Charity Water-a naglašava da su oni brend koji ljudima daje svrhu u prijatnom, inkluzivnom okruženju.

*Započnite vašu EB priču sa jakom udarnom činjenicom, a onda to potkrepite sa podacima  koji ilustruju da održavate vaš stav kao organizacija.

VTS

VTS karijerna stranica efikasno koristi video sadržaj kako bi pokazala jedinstveno iskustvo koje nude zaposlenima. Prvi element na koji naiđete dok se pomerate nadole je video snimak iza kulisa koji na delu ističe svoje zaposlene i govori o tome kako transformišu svet komercijalnih nekretnina.

Dalje na stranici, vrednosti kompanije VTS stavljaju se u puni fokus, a zatim pojačavaju intervjuima sa zaposlenima koji objašnjavaju kako ove vrednosti funkcionišu u praksi. Ovo je posebno važno jer dok  autentična svedočenja njihove radne snage daju im puno veću težinu i potencijalnim regrutima znače da ste ono što kažete da jeste.

*Potkrepite svaku od vrednosti vaš kompanije naracijom, kao da je pozadinska priča svake. Takođe, šta to znači za vaš rukovodeći tim ili primerima zaposlenih koji ove vrednosti sprovode u delo u svom svakodnevnom životu.

Twitter

U vreme kada su Milenijumski i Gen Z talenti motivisani razlikama koje mogu da naprave u kompaniji, Tvitter upravo to pokazuje svojom stranicom karijere. Stranica se fokusira na to kako njena radna snaga pokreće razgovore širom sveta i vrednosti koje su u osnovi njihove organizacije, od potpune transparentnosti u njihovom timu, do pomaganja ljudima da održavaju zdravu ravnotežu između poslovnog i životnog života.

Svako od njih potkrepljeno je prelepo proizvedenim video zapisima koji osvetljavaju članove njihovog tima u raznim ulogama, pri čemu svaki od njih zagovara ulogu koju oni i drugi igraju u stvaranju Tvitera kao svetski poznate platforme kakva je danas.

*Iskoristite glas, veštine, iskustva celog tima I povežite ih sa vrednostima vaše kompanije kako biste ilustrovali njihovu autentičnost I odredili vrstu ljudi koji bi se istakli u vašem okruženju.

Prijavite se da besplatno dobijate na mejl jednom mesečno najbolje primere iz svetske prakse i najnovije inovacije i vesti iz Employer Branding sveta!

Izvor: www.humanresourcestoday.com

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *