Poslodavci su možda više fokusirani na to kako zadržati postojeće zaposlene tokom pandemije nego na zapošljavanje novih, ali privlačenje novih kandidata je ključan faktor za održanje važnosti brenda, menadžmenta rizika, daljeg planiranja i osvežavanja tima. Zato u nastavku pročitajte kako brend poslodavca pomaže očuvanju zaposlenih, ali i zapošljavanju novih radnika.
Naime, vaši zaposleni su vaša najvažnija imovina. Vaš tim igra ključnu ulogu u kontinuitetu poslovanja. Što se tiče zapošljavanja i zadržavanja, jak brend poslodavca je jedan od važnih prednosti vaše organizacije. Sistem vrednosti je ono što zanima i privlači kandidate i ujedno čini postojeći tim ponosan što radi za određenu kompaniju.
Ako se takva slika vašeg brenda poslodavca raspada ili se jaz između očekivanja poveća, ljudi ce tražiti druge poslodavce.
72% lidera u zapošljavanju širom sveta ukazuje da dobar brend poslodavca ima značajan uticaj na privlačenje najboljeg kvaliteta u zapošljavanju i zadržavanju.
Takođe, 75% kandidata za zapošljavanje otkriva da oni prvo razmatraju brend poslodavca pre nego što apliciraju za posao.
Sa postojećim nivoom nezaposlenosti i potrebom za jakim, rezilijentnim talentima, imati dobar brend poslodavca je ključan u poslovnoj strategiji, posebno zbog pandemije covid-19.
Pa kako ojačati brend poslodavca i privući prave ljude i još važnije, kako zadržati postojeće talente?
Poslodavci žele najbolje zaposlene. Zaposleni žele najbolji posao. Jednostavno, ili ipak ne?
Redefinisanje brenda poslodavca
Prva stvar koju treba uraditi je da se redefiniše to kako kompanija želi da njen brend poslodavca izgleda.
Postojeća pandemija, zahteva od lidera da razmotre kako je do sada bilo i da uzmu u obzir novonastalu realnost nakon epidemije kao što je bezbednost, razmišljanje o budućnosti, fleksibilni uslovi rada i mogućnost rada od kuće.
Ovde nije tajna u finansijskim pogodnostima, vec u timskoj kulturi, gde se ljudi saslušaju, podučavaju, uvažavaju i poštuju.
Iako je bitno obezbediti najbolje finansijske benefite koje posao moze priuštiti, brend poslodavca je više vezan za jednostavne i emotivne stvari.
Kada kompanija redefiniše svoj brend, treba da navede kakvo je iskustvo brenda i kako izgleda rad u samoj kompaniji izvan početne ponude za zapošljavanje.
Veća je verovatnoća da će firma privući istomišljenike kada navede autentično svoje prave vrednosti.
Brend poslodavca je konstantno oblikovan i pod uticajem online medija, potrošača, konkurencije i industrijskih novina.
Brend poslodavca je identitet i kultura kompanije. Diskretno ili ne, prisustvo firme bi moralo da se vidi.
Veoma je važno da firma preuzme odgovornost za svoj brend.
Gde početi?
Ispričajte vašu priču i podelite ekspertizu
Ovde ce sve oči biti uprte u vas. Pojačajte oglašavanje vašeg preduzeća u medijima i ličnim profilima članova vašeg tima. Predvodite diskusije o liderstvu. Ljudi investiraju u inteligenciju
Strategija na društvenim mrežama
Vizuelno prikažite vaše vrednosti, ljude i kulturu. Prezentujte benefite vaše kompanije vašoj ciljnoj grupi i kroz online okruženje.
Angažujte vaše zaposlene
Ovo možete uraditi putem onlajn sadrzaja, kao što su blogovi o liderstvu, novosti iz kompanije, snimci, web sajt, događaji, društvene mreže kao što su Linkedin, Facebook, Instagram.
Aplicirajte za indutrijske nagrade
Neka vas prepoznaju kao poslodavca od priznanja za inicijative opšte kulture kompanije do napornog rada u uspešnim kampanjama za klijente. I proslavite ove pobede, naravno.
Interna komunikacija
Pametni lideri znaju važnost angažovanih internih stejkholdera i uticaj koji oni imaju na organizacionu kulturu, vezama sa klijentima, kvalitetom proizvoda i uspehom poslovanja.
Neka vam prioritet bude da vaše osoblje bude u toku sa svim dešavanjima.
Komunikacija je ključna za poslovanje u današnjoj eri, zato delite svoja iskustva, prekretnice, kulturne aktivnoti, napredak tima, putovanja, inicijative za razvoj i obučavanje.
Ključno je da održavate tim pozitivnim, optimističnim i aktivno angažovanim u naprednom okruženju i vašoj viziiji za budućnost.
Prijavite se da besplatno dobijate na mejl jednom mesečno najbolje primere iz svetske prakse i najnovije inovacije i vesti iz Employer Branding sveta!
Add a Comment