1111

5 revolucionarnih koraka za uspešnu Employer Branding strategiju

Zbog povećanog napora oko regrutovanja i zadržavanja najtalentovanijih u kompaniji,  Employer Branding poprima novi oblik. Kompanije sve više ulažu u uspešnu Employer Branding strategiju koja bi im donela efikasne rezultate.

Fremont, CA: Svrha brenda je da stvori percepciju autentične, različite, verodostojne, privlačne i dosledne kompanije. Važno je osigurati brend, sa stvarnim identitetom, vrednostima i kulturom organizacije, što će pomoći u postizanju višeg nivoa unutrašnjeg i spoljašnjeg angažmana, i osiguraće veći uspeh u poslu.

Predstavljamo vam 5 revolucionarnih koraka za uspešnu Employer Branding strategiju:

  • Saradnja između internih aktera

Saradnja je neophodna među zainteresovanim stranama za određeni brend. Stoga, HR, marketing tim i CEO treba da preuzmu zajedničku odgovornost za izgradnju dobre reputacije kompanije. Potrebna je saradnja i među unutrašnjim timovima kako bi se pokazali na najbolji način i kako bi privukli i zadržali najbolje talente.

  • Employer branding – redizajniranje strategije

Kompanije će se fokusirati na dugoročno razmišljanje i izgradnju brenda na globalnom nivou. Uključiće istraživače koji razumeju šta zaposleni dele, misle i osećaju u vezi sa svojim radom, poslodavcima i njihovim naporima. Povećavajući potrošnju i ulažući napore u svoj brend, kompanije će targetirati potencijalne kandidate na različitim društvenim medijima.

  • Interna aktivacija EVP-a u okviru organizacije

Da bi se brend poboljšao, organizacija treba da aktivira svoj EVP(Employee Value Proposition) u celoj internoj radnoj snazi, povećavajući angažman među trenutnim zaposlenima. Kada se zaposelni podsete svih prednosti i zadovoljstava rada u kompaniji, oni će verovatno uputiti ostale talentovane ljude na isto mesto.

  • Merenje KPI (Key performance indicator)

Tri interna KPI-a koji se danas koriste uključuju prosečno zadržavanje, nivo angažovanosti zaposlenih i novi kvalitet zapošljavanja. Spoljni pokazatelji poput rangiranja i percepcije brenda takođe pomažu u proceni spoljašnjih napora oko reputacije kompanije.

  • Primena društvenih medija kako bi se povećali rezultati

Platforme društvenih medija kao što su Facebook, Instagram, Linkedin i druge, zabeležile su značajan rast poslednjih godina i trenutno su najvažniji kanali za veb-prisutne brendove i organizacije. Društveni mediji će i dalje uticati na reputaciju kompanije kao poslodavca. Što se kompanija više zalaže za sebe, to će biti veće šanse za privlačenje vrhunskih talenata. Očekuje se da će društveni mediji kao kanal za brendiranje porasti za 70% u narednih pet godina.

Prijavite se da besplatno dobijate na mejl jednom mesečno najbolje primere iz svetske prakse i najnovije inovacije i vesti iz Employer Branding sveta!

Pripremila: Tamara Vejin

Izvor: www.managehrmagazine.com

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *