leadership-job-promotion-successful-project-startup-launching-development-team-leader-ceo-flat-character-cartoon-woman-sitting-rocket-concept-illustration_335657-1716

Karijerna stranica – 3 saveta kako da je osvežite

Da li vaša karijerna stranica prikazuje kako je trenutno raditi u vašoj kompaniji i šta trenutno nudite? Istražite ove lake korake kako biste održali vašu karijernu stranu relevantnom.

Da li se koristi karijerna stranica vaše kompanije? Ako je niste menjali i prilagođavali prethodnih meseci, velika je verovatnoća da će sadržaj stranice izgledati zastarelo.

U osnovi, vaša karijerna stranica je vaš marketing alat. To je šansa da se povežete sa kandidatima i da im kažete šta vaša kompanija zastupa i šta joj je zaista važno.

Nažalost, mnoge kompanije zanemaruju ovaj primarni deo strukture web sajta, koji je ispunjen nepotrebnim, neinspirativnim pričama, fotografijama koje pružaju generalni pogled na poslovanje ili stolovima za ping pong i šarenim kancelarijama koje liče jedna na drugu.

Sada je pravo vreme da preispitate vašu karijernu stranicu. U odgovoru na globalne krize, marketinška filma Gallup je prilikom svog istraživana, ustanovila da 62% Amerikanaca radi od kuće. Ovo znači da mnogi lepo uređeni kancelarijski prostori ostaju prazni i mnoge pogodnosti koje su nekada zvučale privlačno – poput ručka ili joge – više nisu dostupne.

Kako možete reagovati na trenutne okolnosti i kreirati karijernu stranu koja će proći test vremena? Ovde su neke stavke koje možete razmotriti.

Priznajte da postoje čudni trenuci u poslovanju

Za mnoge kompanije ,,svakodnevno poslovanje“ je fraza koja je izgubila smisao poslednjih meseci. Bez obzira da li ste značajno smanjili zapošljavanje, prešli na online intervjue i onboarding proces ili samo želite da stavite do znanja kandidatima da vaše poslovanje i dalje napreduje, onda to treba da istaknete.

Kompanija ne treba da redizajnira ceo web sajt, već da samo pruži brz pregled trenutnog poslovanja. Na primer, američka kompanija NerdWallet ima ohrabrujuću napomenu na vrhu svoje karijerne stranice koja objašnjava da su još uvek profitabilni i da zapošljavaju:

,,NerdWallet je posvećen prilagođavanju novoj realnosti u poslu i životu. Mi obezbeđujemo svim zaposlenima velikodušnu stipendiju za kreiranje kancelarije u kući; veću fleksibilnost za roditelje i još mnogo toga. Na sreću, naša profitabilnost nam dozvoljava da nastavimo da intervjuišemo i zapošljavamo tokom ovog vremena. Ako ste zainteresovani da nam se pridružite, voleli bismo da razgovaramo.“

Mala promena kao ova može da ostavi veliki utisak na kandidate. Zapamtite – oni će pretpostaviti da su komunikacija i nivo transparentnosti koji doživljavaju tokom postupka prijave, dobar pokazatelj šta oni mogu da očekuju kao zaposleni.

Otvoreno iskažite vaš stav o radu na daljinu

Aktivni kandidati imaju mnogo pitanja i oni posećuju vašu karijernu stranicu u potrazi za odgovorima. Možda vi ne znate kada će vaša kancelarija biti opet otvorena. I to je okej. Transparentnost je ono što je važno ovde zato odgovorite na sva najčešća pitanja o radu na daljinu u vašoj kompaniji. Evo nekih primera:

  • Koja je vaša trenutna politika prema radu na daljinu?
  • Kako ćete intervjuisati i sprovoditi onboarding proces za nove zaposlene u ovom novom okruženju? Šta kandidati mogu da očekuju?
  • Da li pružate pomoć i podršku novim zaposlenima pri kreiranju kancelarije u kući?
  • Da li ste već procenili kada ćete se vratiti u kancelariju? Ili još držite otvorenim to pitanje?

Neke kompanije, kao što su Facebook i Twitter su prisvojili kulturu rada na daljinu i rekli svojim zaposlenima da ne moraju da se vrate u kancelarije ako to ne žele. Karijerna strana Facebook-a je posvetila sekciju o radu na daljinu koja sadrži sve poslove prilagođene takvom radu, citate i fotografije trenutnih radnika na daljinu, kao i video zapise koji pokazuju kandidatima šta mogu da očekuju od karijere u Facebook-u. Twitter zauzima jednostavan, ali efikasan pristup sa pasusom na svojoj ,,Tweep life page“:

,,Twitter je kao radno mesto izazovan, ali takođe i liberalan, zato što se veruje da će zaposleni raditi svoj posao najbolje što mogu bez zanemarivanja drugih važnih delova svog života. Vi možete da radite tamo gde ste najkreativniji i najproduktivniji, gde god u svetu. Fleksibilnost čini sve mogućim.“

Ako nemate vremena ili sredstava da ažurirate vašu karijernu stranicu direktno, onda pisanje posta na web sajtu kompanije predstavlja lakši način da iskažete vaš stav o radu na daljinu i da odgovorite na pitanja kandidata.

Oslonite se na svoje vrednosti

Pauze za kafu, dremke i gurmanski kuvari možda su privlačili kandidate u jednom trenutku, ali nijedna od tih pogodnosti nije bitna kada ne radite u kancelariji.

Jedna stvar koja ne izlazi iz mode? – Misija i vrednosti vaše kompanije.

Fokusirajte se na ono što je važno i što motiviše ljude, čak i ako zaposleni sede kod kuće u pidžami.

Na primer, karijerna stranica kompanije Chewy’s fokusira se na svoje vrednosti i posvećenosti na uspeh kod kupaca. Zaposleni kažu da:  ,,Nikada nisam video toliko ljudi koji toliko vode brigu. Oni brinu o našim kupcima, o našim saradnicima i o tome da se radi ispravno.“

Koji aspekti vaš kulture i vrednosti vaše kompanije mogu podneti test vremena? Ako niste sigurni, pitajte zaposlene kako ostaju motivisani uprkos ovim dramatičnim promenama.

Baš kao i ostali marketing materijali i vaša karijerna stranica mora se prilagoditi publici i obratiti joj se na način koji rezonuje današnju realnost. Možda je vreme da ponovo pogledamo svoju?

Prijavite se da besplatno dobijate na mejl jednom mesečno najbolje primere iz svetske prakse i najnovije inovacije i vesti iz Employer Branding sveta!

Izvor: www.entrepreneur.com

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *