business-vision-prediction-forecasting-career-opportunities-monitoring-job-perspectives-searching-strategy-planning-leadership-motivation_335657-2608

Steknite lidersku poziciju na tržištu uz Employer Branding

Evo kako da uočite uticaj određenih problema na regrutovanje talenata, steknete vođstvo u Employer Branding-u i postignete veće investicije za svoje projekte.

Vaše rukovodstvo mora da razume kako vaš rad u EB-u i marketingu tokom regrutovanja utiče na profitabilnost i produktivnost cele vaše organizacije. Kada lideri uspeju da istaknu vrednost vašeg rada i učinak organizacije, onda možete dobiti vreme i pažnju zainteresovanih strana i povećati resurse kako bi svoj posao obavljali najbolje što možete.

A, ponekad vam treba novac za stručnost, posebne projekte, alate, za izgradnju vašeg tima i još mnogo toga.

Ali hej, svi smo pomalo škrti i svi radimo najbolje što možemo sa onim što imamo. Ali ako se bavite pitanjima o EB poput nedostatka priznanja u timu, ispravljanja percepcije kandidata ili izgradnjom dobrog fonda kandidata koji bi doprineli rastu i razvoju kompanije, onda treba da budete realni i da procenite koliko stvarno možete da uradite stvari sa tim ograničenim budžetom i malim timom.

Zagovarajte svoj rad

Kompanije zahtevaju zdrave budžete da bi dobro obavljale svoj posao. U stvari, standardno je da firme imaju poseban budžet koji mogu da potroše na marketinške programe i inicijative. Ne mogu da rade svoj posao bez toga i to je svuda priznato.

Pa tako marketing i EB  upleteni su međusobno tokom celokupne selekcije kandidata i zahtevaju naporan rad HR timova na njima.

Vaša organizacija će na kraju naučiti šta joj je potrebno da bi razvila snažnu funkciju EB i funkciju marketinga tokom zapošljavanja. Vi kontrolišete koliko brzo će se to desiti tako što utičete i zagovarate svoj rad.

Koliko košta vaš problem?

Svakako, liderstvo se mora odnositi na vas kao kompaniju i na posao koji radite. Svi zaposleni moraju da razumeju prepreke koje pokušavate da prevaziđete. Ali više od toga, oni moraju vaše probleme videti i osećati kao svoje probleme. Moraju da shvate da neefikasni ili nepostojeći marketinški napori u EB i tokom zapošljavanja utiču na njihov krajnji rezultat, njihovu sposobnost da obave posao, pa čak i na njihovu reputaciju među kupcima i trenutnim kupcima.

Evo nekoliko problema koji se mogu pojaviti u Employer Branding-u i marketingu tokom zapošljavanja:

Svest o brendu

Imamo sjajnu kulturu … ali niko ne zna za nju. Svi naši napori za talente su uzaludni. Vrhunski talent bi nam se javio da imamo uspostavljenu bolju prepoznatljivost brenda i marketing za proces zapošljavanja na jednom mestu.

Iskustvo zaposlenih i nerazumevanje Employer Brand-a / Zadržavanje

Ne radimo dobro posao, ako samo postavljamo očekivanja kako je zaista ovde raditi. Realna iskustva naših zaposlenih se ne podudaraju se sa porukom. Rezultat toga je  brz i visok promet, tj. smenjivanje zaposlenih.

Zagovaranje brenda od strane zaposlenih i njihove priče

Imamo visoko angažovanu radnu snagu, ali ne iskorišćavamo iskustva zaposlenih da bismo privukli druge poput njih. Iako su voljni i entuzijastični, ne tražimo od njih da se uključe u komunikacione mreže.

Merenje naše poruke

Naši regruteri su fantastični pripovedači priča, ali našu priču ne prenosimo na pravi način i kroz prave kanale. Moramo prilagoditi svoje prenošenje poruka i priča kako bismo brže došli do pravih kandidata i uticali na njih.

Raznolikost, inkluzija i jednakost

Ne možemo unaprediti ciljeve raznolikosti i uključivanja, jer nemamo dobru reputaciju među onima koji bi bili ,,različiti” za našu kompaniju ili naše timove.  Moramo na ubedljiv način da podelimo svoj napredak i planove. Trebalo bi da podelimo priče o tome kako podržavamo zaposlene, kako bi kandidati mogli da vide sav posao koji smo uradili u cilju unapređenja kulture kompanije.

Angažovanje talenata

Imamo zajednicu talenata koju proveravamo samo jednom godišnje. Kao rezultat, imamo neaktivnu bazu podataka i puno izgubljenih prilika.

Na kraju, sve ove stvari su  vezane za sposobnost privlačenja pravog talenta, brzog zapošljavanja i / ili zadržavanja na srednji i duži rok i zato treba obratiti posebnu pažnju na njih i raditi na njihovom unapređenju kako bi stekli lidersku poziciju u Employer Branding-u.

Prijavite se da besplatno dobijate na mejl jednom mesečno najbolje primere iz svetske prakse i najnovije inovacije i vesti iz Employer Branding sveta!

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *