june-benefits-940x529

Briga o zaposlenima kao najbolja forma Employer Branding tokom epidemije

Briga o zaposlenima – kako kompanija tretira zaposlene tokom pandemije biće odlučujući faktor u tome koliko uspešno će privući potencijalne talente.

,,Kada počnes da zapošljavaš ili želiš da zadrziš postojeće zaposlene, svi će vas pitati ,,Kako ste odgovorili na nastale uslove usled korone?” kaže Endru Tan, menadžer platforme za pronalaženje posla Wantedly Singapore, tokom virtuelne radionice o ljudskim resursima.

Takođe, ovo se može proširiti i na dostupnost fleksibilnih opcija rada, jer su mnogi zaposleni navikli na pogodnost rada remote. ,,Ako prelazimo u drugu ulogu i ta fleksibilnost više ne postoji, to je gotovo kao jaz” kaže Angel Kilijan, osnivač kompanije Career in Focus, kompanije za profesionalno usavršavanje i treniranje.

Kompanija koja ima ovakve potrebe mora to naznačiti na svojim platformama za zapošljavanje, zajedno sa svojim proizvodima, uslugama, misijom i vrednostima.

Jednom kada kompanija pozove kandidata na intervju, obostrani cilj mora biti otkrivanje da li se poklapaju po pitanju zajedničkih vrednosti i svrhe.  Komunikacija mora biti otvorena i dvosmerna.

Prilikom procesa uvođenja u sam posao, poslodavac mora predstaviti članove tima i razgovarati o radnoj kulturi i okruženju što je ranije moguće kako bi upravljao očekivanjima novog zaposlenog. Može se čuti mnogo primera kako su novi zaposleni u prvoj nedelji rada doživeli kulturološki šok, bili bačeni u dubinu kako bi pokušali sami da nauče da plivaju ili da su kasnije počeli da razmišljaju o promeni posla nakon manje od par meseci rada na novoj poziciji” kaze gospodin Tan. Upravo zbog ovih stvari je briga o zaposlenima važna.

Ako je kompanija sposobna da ispuni svoja obećanja u vrednovanju zaposlenih, tada će sami zaposleni biti najbolji zagovornici brenda poslodavca.

,,Oni će tada biti vaši najbolji zaposleni i zauzvrat će pohvaliti odnose u radnom okruženju. Šef će reći ,,Moja kompanija je najbolja”, ali kad to kaže zaposleni onda to dobija veću težinu i potvrdu”, kaže Tan.

Prijavite se da besplatno dobijate na mejl jednom mesečno najbolje primere iz svetske prakse i najnovije inovacije i vesti iz Employer Branding sveta!

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *