Čini se da je ESG (Environmental, social and governance) tu da ostane i ne samo da će biti deo poslovanja, već u velikoj meri diktira kako (i da li) ćete poslovati u doglednoj budućnosti. Vrednost Employer Branding -a je povezana sa ESG rezultatima vaše kompanije i percepcijom potrošača i klijenata o tome kako napredujete u tom pogledu, stoga bi napori menadžmenta trebalo da budu vezani za ESG ciljeve vaše kompanije. Ovo je ogromna prilika za timove koji se bave ESG-om, ljudskim resursima i Employer Brandingom da rade zajedno kako bi pokazali svoj rad i posvećenost svojih kompanija da pomognu u privlačenju i zadržavanju vrhunskih talenata i kroz ovu inicijativu.
Šta je životna sredina, društvo i upravljanje (ESG)?
ESG – Enronmental, social and governance je okvir koji se koristi za procenu poslovne prakse i učinka organizacije u vezi sa različitim pitanjima održivosti i etike. Takođe pruža način za merenje poslovnih rizika i prilika u tim oblastima.
Dok se održivost, etika i korporativno upravljanje generalno smatraju nefinansijskim pokazateljima učinka, uloga ESG programa je da obezbedi odgovornost i implementaciju sistema i procesa za upravljanje uticajem koji kompanija ima na celokupni ekosistem i zajednicu. ESG inicijative takođe doprinose širim naporima koji imaju za cilj da pozicioniraju kompanije ka odgovornom korporativnom upravljanju i poslovnim strategijama.
Pet saveta koji će vam pomoći da je ESG aktivnosti budu još jedan aspekt i kanal kroz koji ćete privući sadašnje zaposlene i buduće kandidate:
1. Razgovarajte o svojim prednostima vezanim za ESG
Ovo može izgledati očigledno, ali ako zaposlenima ponudite plaćeno slobodno vreme za volontiranje ili odgovarajući poklon program, jasno im to iskomunicirajte: u svom opisu benefita, na karijernoj stranici, na društvenim mrežama, sajtovima za zapošljavanje, ili kroz proces onboarding-a – gde god možete.
2. Napravite namensku ESG stranicu na svom web sajtu
Posebna stranica koja govori o aktivnostima koje preduzimate i povezuje sa bilo kojim ESG izveštajima i politikama, saopštenjima za javnost, u medijima, itd. važna je sa stanovišta transparentnosti, ali takođe šalje poruku kandidatima koji posećuju vašu veb lokaciju da ste aktivno zalažete i podržavate određene vrednosti.
3. Tražite feedback
Za dalji razvoj i implementaciju ovih aktivnosti kompanijama će posebno značiti feedback kako od kandidata tako i od zaposlenih, bilo da su oni uključeni u projekte ili ne. Feedback ovih grupa će vam pomoći u daljem planiranju, a biće i dobra metrika za prethodne projekte. Takođe, iz prve ruke dobijte informacije o značaju i uticaju koje aktivnost ostvaruju, o uticaju i uključenosti na zajednicu, doprinosu, itd…
4. Unapredite karijernu stranicu
Uverite se da vaša karijerna stranica govori o poslu koji obavljate za zajednicu, inkluziju, održivost i još mnogo toga – ovo je odlično mesto da navedete one prednosti u vezi sa ESG-om i priznanja koja ste dobili prilikom toga. Ovaj deo bi vas mogao izdvojiti od drugih, jer karijerna stranica i njen sadržaj predstavljaju glavnu stanicu i početnu tačku za vaše kandidate.
5. Iskoristite društvene mreže
Postoji mnogo načina da na društvenim mrežama prikažete svoje ESG aktivnosti. Na primer, ako vaša kompanija ima posebne profile na mrežama gde delite sadržaj o karijeri – objavite post o svojim zaposlenima koji učestvuju u volonterskim aktivnostima. I drugo, dajte svojim zaposlenima alate da budu vaši ambasadori na LinkedIn-u ili drugim kanalima i dele postove o svojoj uključenosti u ovim aktivnostima što će doprineti i reputaciji kompanije kao društveno odgovornoj.
Pripremili: The Employer Branding Agency
Izvor – www.wespire.com
Prijavite se da besplatno dobijate na mejl jednom mesečno najbolje primere iz svetske prakse i najnovije inovacije i vesti iz Employer Branding sveta!